Aktualizacja: 30.04.2019 13:47 Publikacja: 29.04.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Maj oznacza w Polsce początek sezonu grillowego, ale to przedostatnia tak beztroska majówka dla producentów plastikowych talerzy, sztućców czy jednorazowych kubków. Coraz gorszą prasę mają też foliowe woreczki, w które sieci handlowe pakują nam żywność. Unijna dyrektywa o plastiku jednorazowego użytku przyśpieszyła zmiany w świadomości konsumentów i na rynku. Nowe przepisy są częścią unijnego planu dążenia do wprowadzenia w Europie gospodarki o obiegu zamkniętym.
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas