Aktualizacja: 13.08.2020 21:00 Publikacja: 13.08.2020 21:00
Foto: materiały prasowe
Weszliście na polski rynek w trudnym momencie, w okresie pandemii. Jak oceniacie efekty tych pierwszych miesięcy? Czy start biznesu w czasie kryzysu miał sens?
Pandemia koronawirusa w swoim pierwszym etapie wywarła na naszej firmie bardzo dużą presję – zarówno finansową, jak i operacyjną. Niemniej zdecydowaliśmy się realizować nasze plany bez zmian i rozpocząć działalność w Warszawie. Po sześciu miesiącach od debiutu możemy stwierdzić, że warszawiacy ufają Dottowi i doceniają jakość oferowanych usług. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, bo już po dwóch miesiącach działalności osiągnęliśmy pełną rentowność. Widzimy duże zainteresowanie mieszkańców, co potwierdza liczba wypożyczeń hulajnóg.
Zneutralizowanie floty cieni, wprowadzenie limitu ceny LNG czy obniżenie obecnego limitu ceny ropy – to tylko ni...
Próba jednoczesnego utrzymania roli globalnego lidera i prowadzenia polityki typowej dla państw dopiero budujący...
Czy deficyt handlowy Stanów Zjednoczonych oznacza, że świat je oszukuje? Czy może coś zupełnie innego?
Europejski rynek obligacji może stać się jeszcze bardziej ryzykowny i jeszcze droższy. Czy już czas myśleć racze...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Trudno zrozumieć rozczarowanie obywateli byłej NRD, biorąc pod uwagę kryteria materialne i racjonalne. Ogromne t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas