Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że naruszać zbiorowe interesy konsumentów mogły przede wszystkim zapisy dotyczące zmiany cen usług.

Odbierały one konsumentom możliwość odstąpienia od umowy, gdy zmieniała się cena usługi. Tymczasem konsument ma do tego prawo zawsze wtedy, gdy firma zmienia istotne warunki kontraktu. Wątpliwości wzbudziła także klauzula, która wprowadzała do umowy rażąco krótki czas na zgłaszanie reklamacji, a także nieprawidłowe ustalenie właściwości sądów rozstrzygających spory. Spółka prowadzi działalność nie tylko w Kielcach, ale m.in. w Gorzowie Wielkopolskim, Ostrołęce czy Tomaszowie Mazowieckim. W poszczególnych miejscowościach wzory umów różniły się  nieco od siebie i nie każda zawierała wszystkie podane wyżej nieprawidłowości.

Spółka zobowiązała się do zaniechania niezgodnych z przepisami praktyk. W związku z tym musi w ciągu sześciu miesięcy od uprawomocnienia się decyzji wydanej przez UOKiK wymienić wszystkie umowy, w których znalazły się niedozwolone  klauzule.

numer decyzji: RWR 61- 34 /11/ET