Aktualizacja: 02.04.2025 09:06 Publikacja: 15.01.2025 04:59
Foto: Adobe Stock
Niespełna 202 tys. ogłoszeń o pracy pojawiło się w grudniu minionego roku na portalach pracy i w mediach społecznościowych w polskim internecie. To niemal 13 proc. mniej niż miesiąc wcześniej, ale w porównaniu ze słabym grudniem 2023 r. widać 9-proc. poprawę – wynika z analizy agencji zatrudnienia Adecco Group, którą „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.
Jak przypomina Katarzyna Zimińska, szefowa marketingu i komunikacji w Adecco Poland, grudniowe spadki aktywności rekrutacyjnej firm w ujęciu miesięcznym to sezonowy efekt końcówki roku. Wielu pracodawców wstrzymuje w grudniu poszukiwania pracowników i wraca do nich dopiero po nowym roku.
Ubiegłoroczny wzrost przychodów, dobra rentowność i wysoki cash flow sprawiły, że giełdowy lider HR Tech zamierz...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Stopa bezrobocia rejestrowanego w lutym pozostała na poziomie 5,4 proc., tj. takim samym jak rok i miesiąc wcześ...
To pracownicy z sektora handlu najczęściej liczą się teraz z ryzykiem utraty zatrudnienia, które dostrzega prawi...
Polska, obok Bułgarii i Rumunii, ma najniższy w Unii wskaźnik wakatów, który pokazuje układ sił na rynku pracy....
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Podobnie jak kiedyś w fabrykach, tak teraz w biurach firmy zaczynają dzielić stanowiska na mniejsze, wyspecjaliz...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas