Jantoń chce być liderem w cydrze

Producent i dystrybutor alkoholi z Dobronia ma za sobą udaną pierwszą połowę 2015 roku. Swój udział miały w tym m.in. lekkie alkohole z jabłek oraz wina gronowe.

Publikacja: 10.07.2015 12:43

Jantoń chce być liderem w cydrze

Foto: 123rf.com

- Bardzo ważna jest dla nas dodatnia dynamika sprzedaży Cydru Dobrońskiego – mówi Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń. - Jest większa od wzrostu rynku, co pozwala na umocnienie się Cydru Dobrońskiego jako marki numer dwa i przybliża nas znacznie do walki o fotel lidera tej kategorii.

Aktualnie najpopularniejszym lekkim alkoholem z jabłek w Polsce jest Cydr Lubelski. Produkuje go grupa Ambra.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż
Przemysł spożywczy
USA: Tysiące puszek Coca-Coli wycofane z powodu wykrycia plastiku
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Przemysł spożywczy
USA chcą importować „setki milionów” jajek z Turcji i Korei Południowej