Aktualizacja: 23.04.2015 08:39 Publikacja: 22.04.2015 22:00
Producenci i dystrybutorzy cydru mają za sobą udany pierwszy kwartał w 2015 r.
Foto: Flickr
Producenci i dystrybutorzy jabłkowego cydru mają za sobą udany początek 2015 r. Dobrze radzą sobie u nas także mniej popularne od cydru gruszkowe perry.
Rosyjski urząd patentowy Rospatent otrzymał wniosek firmy o zarejestrowanie nowej marki wódki . Wnioskodawcą jest firma technologiczna z St Petersburga RAU IT - poinformował „Moscow Times”.
Prokuratur generalny Rosji sprawdzi informacje o zawyżaniu przez producentów cen na przetwory mleczne. Takie polecenie wydał mu Kreml. Reżim niepokoi rosnące niezadowolenie Rosjan z coraz większych podwyżek cen żywności.
Masło od początku roku zdrożało już o 40 proc. Ile może kosztować w święta? - Zbliżamy się do 10 zł - mówi ekspert. Wszystko przez to, że producentom bardziej opłaca się dziś wytwarzanie np. serów, a nie masła.
Okazało się, że polscy konsumenci także w przypadku żywności szukają tańszych zamienników – mówi Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności. – Żywność w wydatkach Polaków staje się coraz znaczącym ciężarem i dlatego szukają oszczędności – dodaje.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
Polskie firmy wciąż walczą o nowe rynki, na których chcą sprzedawać produkty rolno-spożywcze. W kraju wyzwaniem jest m.in. lokalny popyt oraz automatyzacja, zrównoważony rozwój i utrzymująca się presja płacowa.
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Nie ma lepszego momentu na inwestycje niż sytuacje kryzysowe. Warto się nie spóźnić, by nie przegapić tego okresu, gdy dla inwestorów może być tanio – mówi nam Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.
Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Strongbow.
Zarząd firmy uważa, że organizacja nie reprezentuje interesu polskiego winiarstwa. Zamiast tego zaangażowała się w obronę najsłabszych jakościowo produktów, czyli napojów fermentowanych.
Już ponad 100 krajowych – producentów może handlować swoimi winami. To najwięcej w historii branży.
Rynek spirytualiów kurczy się coraz bardziej. W 2015 roku popyt wzrośnie jedynie na whisky.
W 2015 roku wydamy na wino prawie 2,2 mld zł. Najwięcej, z tej kwoty trafi do kasy Biedronki i Lidla.
Lekki alkohol z jabłek będzie nadal priorytetem dla Ambry. Pierwszych zysków z jego sprzedaży spodziewa się w kolejny roku finansowym.
Producent i dystrybutor alkoholi z Dobronia ma za sobą udaną pierwszą połowę 2015 roku. Swój udział miały w tym m.in. lekkie alkohole z jabłek oraz wina gronowe.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas