Nowy cydr od Żywca

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Strongbow.

Publikacja: 04.04.2016 11:21

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Str

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Strongbow.

Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki Roman Bosiacki

Czołowy producent piwa w Polsce rozszerza ofertę, ponieważ w przeciwieństwie do lagerów, popyt cydr w Polsce jest coraz większy. W 2015 roku wydatki na niego zwiększyły się o ponad 40 proc. Robi to tym chętniej, że brytyjska marka Strongbow, którą oferuje, ciągu niespełna roku obecności w Polsce, zdobyła drugą pozycję.

- Marka weszła na rynek zdominowany przez jednego gracza i systematycznie rosnącą konkurencję. Podjęliśmy wyzwanie oferując konsumentom doskonały smak cydru i umożliwiając im wybór dwóch wariantów - mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydru. - Dzięki temu już w pierwszym roku Strongbow osiągnął status wicelidera rynku cydrów w Polsce. To satysfakcjonujący wynik biorąc pod uwagę, że w tym czasie sprzedaż w całej kategorii wzrosła o ponad połowę. Rozszerzenie rodziny o smak Dark Fruit jest więc naturalnym krokiem w kierunku pozycji lidera rynku.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności