Reklama
Rozwiń

Simon Amor, Grupa Żywiec: Wierzymy w długofalowy potencjał polskiego rynku

Mamy ambicję, by przywrócić miłość do piwa w 2023 roku i wrócić na ścieżkę wzrostu – mówi Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec.

Publikacja: 16.05.2023 03:00

Simon Amor, Grupa Żywiec: Wierzymy w długofalowy potencjał polskiego rynku

Foto: mat. pras.

Dwa lata pandemii, związane z nimi lockdowny, odwołanie wielu imprez plenerowych, ograniczenie towarzyskiego życia – to były trudne czasy dla większości branż, także piwnej. Wydawało się, że 2022 r. przyniesie oddech i ożywienie. Ale w lutym wybuchła wojna. Co to oznaczało dla Żywca?

Chciałbym zacząć od tego, jak wielką tragedią jest wojna w Ukrainie dla jej obywateli. Od początku wspieraliśmy osoby dotknięte tą wojną i kontynuujemy nasze wsparcie. Jeśli zaś chodzi o gospodarkę i naszą branżę, to bez wątpienia doświadczamy dużych szoków w ostatnich latach. Musieliśmy sobie radzić z nieprzewidywalnością otoczenia, przerwaniem łańcuchów dostaw i oczywiście drastycznym wzrostem kosztów produkcji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama