Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji

Filmy dla dzieci i polskie produkcje sprawiły, że 2024 r. kina zakończą wynikiem lepszym niż w roku 2023. W 2025 r. walka o widza będzie ostrzejsza. To już prawdziwy wyścig platform streamingowych na nowe lokalne produkcje.

Publikacja: 30.12.2024 05:22

„Matki Pingwinów” to jeden z najpopularniejszych seriali polskich pokazanych w 2024 roku przez Netfl

„Matki Pingwinów” to jeden z najpopularniejszych seriali polskich pokazanych w 2024 roku przez Netflix

Foto: Piotr Litwic

– Wygląda na to, że kina w Polsce zakończą rok 2024 frekwencją wyższą niż w 2023 r. Idziemy po 52 mln widzów, co daje około 4-proc. wzrost względem minionego roku – mówi nam Tomasz Jagiełło, prezes Heliosa i członek zarządu Agory. A zapowiadało się dużo gorzej. 

Widownia kin w Polsce w 2024 roku: polskie filmy i produkcje dla dzieci dały wzrost 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Sprzedaż TVN wchodzi w drugą fazę. Kto ubiega się o stację?
Materiał Promocyjny
Technologia daje odpowiedź na zmiany demograficzne
Media
Amazon wspiera X. To nie jedyny duży powrót na platformę Muska
Media
„Plus Minus” w nowych szatach. Metamorfoza weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”
Media
Zmiany w „Rzeczpospolitej”. Nowi zastępcy redaktora naczelnego, nowa struktura
Media
Wstępne oferty na TVN. Są pierwsze oficjalne informacje