Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Od września na częstotliwościach Czwórki rusza informacyjno-publicystyczny kanał Polskie Radio 24.

Aktualizacja: 31.08.2016 07:04 Publikacja: 30.08.2016 16:55

Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Stacja nie jest całkowitą nowością, bo nadaje od października 2013 roku, tyle, że tylko w wersji cyfrowej naziemnej, a Polacy nie mają odbiorników do  słuchania takich kanałów. Kanał będzie nadawany w eterze zarówno analogowo, jak i cyfrowo, 24 godziny na dobę. Czwórkę zastąpi w eterze 1 września o 6 rano.

Michał Chodurski, szef anteny, podaje, że kanał ma być kierowany do słuchaczy w średnich i dużych miastach, którzy mają ponad 30 lat. Liczy, że stacja będzie mieć  wyższy udział w rynku słuchalności niż obecnie ma Czwórka (według ostatnich badań RadioTrack za maj-lipiec było to  0,4 proc. udziałów, podczas gdy Tok Fm miało udział na poziomie 1,8 proc.). – Spodziewamy się wzrostu słuchalności, choć bardziej do poziomu Dwójki  (aktualnie 0,5 proc. -red.), bo to są poziomy słuchalności dla stacji tak sformatowanych – uważa Chodurski. Pytany o konkurencję dla Polskiego Radia 24 wymienia Radio Maryja i Tok FM.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?