Jak Polacy postrzegają "małpki"? Dla alkoholików, pite pod sklepem i przed pracą

Piwna konkurencja zleciła badanie, jak Polacy postrzegają małpki, czyli mocne alkohole w małych butelkach. Pokazało, że dostrzegamy ryzyko alkoholizmu i butelki przed sklepami.

Publikacja: 19.12.2024 14:19

Butelki po alkoholu leżące na dachu zabudowań gospodarczych

Butelki po alkoholu leżące na dachu zabudowań gospodarczych

Foto: PAP/Mateusz Marek

Tym razem zjawisko „małpek” na rynku alkoholi zbadała rynkowa konkurencja – Związek Browary Polskie, reprezentujący trzy największe działające w Polsce browary. W skrócie: Polacy postrzegają małpki, czyli wódki smakowe w podręcznych, małych buteleczkach, jako ofertę dla osób, które chcą się upić, lub dla osób z problemem alkoholowym. Wreszcie – dla nastolatków, chcących spróbować mocnego alkoholu. Większość badanych dostrzega w sięganiu po „małpki” ryzyko uzależnienia.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Nowe zasady sprzedaży bananów. Koniec z owocami "premium"
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Handel
Słodycze w ubiegłym roku zdrożały najmocniej
Handel
Kanada jest gotowa na cła Trumpa. Premier Trudeau: To będzie dolar za dolara ceł
Handel
Protest w znanej sieci supermarketów. Chcą poprawy warunków pracy i podwyżek płac
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Handel
Donald Trump na razie unika wojen handlowych. Ale ostrzega Kanadę, Meksyk i Chiny
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego