Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Dzięki mediom społecznościowym kandydaci i kandydatki mają coraz więcej możliwości.

Publikacja: 30.08.2023 03:00

Michał Kolanko: Kampania coraz bardziej solo

Foto: PAP/Piotr Polak

Każdy cykl wyborczy przynosi zmiany w strategii walki o głosy i zmiany w ekosystemie medialnym. Nie inaczej jest teraz. Pierwsze wybory w cyklu 2023–2025 to akurat kampania parlamentarna. I już teraz, gdy wkracza w kluczową fazę, można pokusić się o kilka obserwacji.

Media społecznościowe – gdzie przenosi się znaczna część wyborczej debaty – dają politykom i polityczkom zupełnie nowe możliwości. W miarę jak stają się coraz ważniejsze, politycy mogą budować własną rozpoznawalność w coraz większym oderwaniu od centrali partyjnej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Reset z Rosją nową doktryną Donalda Trumpa. To geopolityczna katastrofa PiS
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Drodzy biskupi – odwagi! Komisję ds. pedofilii w Kościele trzeba powołać bez zwłoki
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Nawrocki krytykuje Zełenskiego. Kampania prezydencka, sondaże a racja stanu
Publicystyka
Łukasz Adamski: Nie milczmy na polskiej prawicy, gdy Donald Trump dokonuje resetu z Rosją
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Publicystyka
Jerzy Haszczyński: Irańska obsesja Donalda Trumpa