Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Marka ma nowego operatora franczyzy McWin, z którym chce zdecydowanie przyspieszyć uruchamianie nowych placówek - plan to 200 lokali.

Publikacja: 02.09.2022 13:11

Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Foto: Adobe Stock

Burger King i McWin podpisały nową umowę w sprawie franczyzy, której celem jest rozwijanie marki w Polsce. Przewiduje uruchomienie ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie teraz zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 r., w tym obecnymi franczyzobiorcami, a po przejęciu BK SEE Poland S.A. rozpocznie swoje zaangażowanie w działalność 20 lokali. Kierowana przez Henry’ego McGoverna, założyciela AmRest Holdings, mocnego garcza w branży gastronomicznej w Europie, oraz Stephena K. Winegara, udziałowca i członka starszej kadry zarządzającej Zena Group, oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Przemysł spożywczy
Koniec kryzysu w gastronomii i rekordowe zwyżki. Gdzie najchętniej jadają Polacy?
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego