Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Marka ma nowego operatora franczyzy McWin, z którym chce zdecydowanie przyspieszyć uruchamianie nowych placówek - plan to 200 lokali.

Publikacja: 02.09.2022 13:11

Burger King chce podbić Polskę. Ma nowego operatora

Foto: Adobe Stock

Burger King i McWin podpisały nową umowę w sprawie franczyzy, której celem jest rozwijanie marki w Polsce. Przewiduje uruchomienie ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży gastronomicznej i technologii żywności, będzie teraz zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 r., w tym obecnymi franczyzobiorcami, a po przejęciu BK SEE Poland S.A. rozpocznie swoje zaangażowanie w działalność 20 lokali. Kierowana przez Henry’ego McGoverna, założyciela AmRest Holdings, mocnego garcza w branży gastronomicznej w Europie, oraz Stephena K. Winegara, udziałowca i członka starszej kadry zarządzającej Zena Group, oraz założyciela Restauravia Grupo Empresarial.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności