W ostatnich kilku latach przeciwko najpopularniejszym sieciom fast food w USA wniesiono liczne pozwy związane z tym, jak w reklamach przedstawiane są ich wyroby. W składaniu pozwów zbiorowych wnoszonych przez konsumentów celuje dwójka prawników – James Kelly i Anthony Russo. Mają na koncie pozwy przeciwko sieciom McDonald’s, Burger King, Taco Bell, Wendy’s i Arby’s. Zdaniem skarżących, te firmy w reklamach nie ukazują swoich rzeczywistych produktów.
Dowodami w sprawach są zdjęcia reklam żywności oferowanej przez sieci fast food zestawione ze zdjęciami realnie oferowanych produktów. W reklamach burgery są wysokie, z pięknym soczystym mięsem, smakowicie wyglądającym serem i z lekko leżącymi na mięsie złocistymi bułkami. A na zdjęciach prawdziwych produktów mięso i ser ledwo widać między spłaszczonymi, bladymi bułkami. To samo dotyczy innych produktów – czy to wrapów, czy tacos. Klienci czują się zawiedzeni, co skłoniło ich w końcu do składania pozwów.