McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Największa sieć fast-food na świecie zanotowała pierwszy od czasów pandemii spadek sprzedaży i zysków, co analitycy tłumaczą podwyżkami cen. Teraz firma próbuje z tym walczyć nową ofertą w obniżonych cenach.

Publikacja: 29.07.2024 18:42

McDonald's mocno stracił na podwyżkach cen. Widać to w wynikach giganta

Foto: Adobe Stock

Spółka podała, że jej globalna sprzedaż porównywalna (liczona bez wyników nowo otwartych placówek) spadła po raz pierwszy od prawie czterech lat w drugim kwartale. Konsumenci przy wciąż utrzymującej się inflacją oszczędzają na posiłkach na mieście lub wybierają tańsze opcje. Sieć McDonald's poinformowała, że ​​pracuje nad poprawkami w menu, takimi jak oferty posiłków i nowe pozycje, ale spodziewa się, że sprzedaż w tych samych lokalach będzie spadać przez kilka kolejnych kwartałów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Przemysł spożywczy
Koniec kryzysu w gastronomii i rekordowe zwyżki. Gdzie najchętniej jadają Polacy?
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego