Aktualizacja: 18.06.2015 09:54 Publikacja: 18.06.2015 09:54
- Na tle innych polskich firm wyróżnia nas to, że od początku myślimy o sprzedaży globalnej. Naszą ambicją zawsze było tworzenie marek międzynarodowych. Wyniki FoodCare pokazują, że ten cel jest skutecznie realizowany - podkreśla prezes FoodCare Wiesław Włodarski. - Świadomie podejmujemy działania marketingowe celem tworzenia brandów, które odnoszą spektakularne sukcesy nie tylko w Polsce, ale również na rozwiniętych rynkach Europy, Azji, Australii czy Ameryki Północnej. Kluczowym czynnikiem sukcesu naszych marek jest unikatowość ich koncepcji marketingowych na skalę światową. Dla firm z polskim kapitałem jest to wyjątkowe podejście – dodaje.
W obliczu wysokich cen ryżu spowodowanych problemami z zaopatrzeniem rząd w Tokio poinformował, że w marcu zacznie uwalniać 210 tysięcy ton metrycznych tego podstawowego produktu ze swoich rezerw awaryjnych, mając nadzieję na poprawę sytuacji na japońskim rynku.
Alkohole z Polski podbijają rynki zagraniczne, a najlepiej radzą sobie trunki mocne, z wódką na czele. Spada natomiast eksport piwa, a nowym hitem sprzedażowym stają się wina z Polski.
Nową butelkę brytyjskiej firmy Frugalpac pokazały w praktyce trzy firmy winiarskie na salonie Wine Paris (10-12 lutego). Jest atrakcyjna pod wieloma względami, zwłaszcza może zwiększyć eksport wina z Francji – sugeruje federacja eksporterów FEVS.
Coca-Cola może sprzedawać więcej napojów w opakowaniach plastikowych, jeśli w wyniku ceł na import aluminium nałożonych przez Donalda Trumpa podrożeją puszki aluminiowe. Taką informację przekazał inwestorom dyrektor generalny firmy James Quincey.
Roczny eksport tego typu produktów to już ponad 12 mld zł, a Polska jest trzecim co do wielkości producentem czekoladowych słodkości w Europie. W pięć lat eksport wzrósł ponad 50 proc.
W lipcu w sklepach najczęściej kupowane produkty zdrożały średnio 3,9 proc. po 3,1-proc. skoku w czerwcu. Nic nie wskazuje na to, by sytuacja miała się zmienić – za codzienne zakupy trzeba będzie płacić coraz więcej.
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) zdecydował. Napój o nazwie "woda kokosowa" z uwagi na dodatek kofeiny z guarany podlega podatkowi cukrowemu w wysokości 0,10 zł w przeliczeniu na litr.
Sprzedaż napojów energetycznych od 1 stycznia jest możliwa tylko pełnoletnim. W efekcie sprzedaż przez cztery tygodnie stycznia spadła 4 proc., a to kategoria warta ponad 4 mld zł.
Do polskich koktajlbarów, restauracji i hoteli wkraczają nowe produkty z portfolio firmy Coca-Cola HBC Polska. Rodzina napojów Three Cents to odpowiedź na nowe potrzeby nie tylko klientów, ale też barmanów.
Anheuser-Busch InBev, producent m.in. BudLight będzie pierwszym w historii sponsorem Olimpiady, który produkuje napoje alkoholowe.
Po raz pierwszy od dawna dostawca i sieć handlowa poszli na tak ostry spór i to przy podniesionej kurtynie. Pokazuje to, jak ogromna jest presja na obniżanie cen, mimo iż ich wzrost znacząco spowolnił.
Gwiazdor nowej wersji „Akademii pana Kleksa” nie chce, by jego wizerunek został wykorzystany do reklamowania produktu, którego nigdy by nie chciał promować.
Duże firmy skarżą się na dyskryminację w porównaniu z małymi firmami, jeśli chodzi o możliwość powołania spółki, która będzie operatorem systemu kaucyjnego. Wszystko przez przepisy antymonopolowe.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas