"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Gwiazdor nowej wersji „Akademii pana Kleksa” nie chce, by jego wizerunek został wykorzystany do reklamowania produktu, którego nigdy by nie chciał promować.

Publikacja: 04.01.2024 13:51

"Nie mam nic wspólnego z reklamą". Tomasz Kot oburzony wykorzystaniem wizerunku

Foto: Adobe Stock

W piątek 5 stycznia na ekrany kin wejdzie nowa adaptacja „Akademii pana Kleksa” na podstawie książki Jana Brzechwy, w której w rolę główną wciela się Tomasz Kot. Skierowany do dzieci film stał się okazją do promowania różnych produktów z wizerunkami jego bohaterów, w tym bezalkoholowego napoju w butelce imitującej butelkę szampana z Panem Kleksem. Według Tomasza Kota to nie był dobry pomysł.

- Oświadczam, iż osobiście nie mam nic wspólnego z reklamą napojów bezalkoholowych imitujących szampany, na których pojawił się mój wizerunek i nie była to moja decyzja. Wszelkie pretensje powinny być kierowane do podmiotów za to odpowiedzialnych. Dowiedziałem się o istnieniu tych napojów w sklepach z postów w social media – napisał aktor w poście na Instagramie.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Putin szykuje się na powrót zachodnich firm do Rosji. Ogłosił wytyczne
Biznes
Włoski gigant zbrojeniowy zwiększa przychody
Biznes
Negocjacje UE i USA w sprawie ceł – czy dojdzie do porozumienia?
Biznes
Lucyna Stańczak-Wuczyńska: Jesteśmy w punkcie krytycznym
Biznes
Pokojowa bańka, czyli nadzieje i realia końca wojny o Ukrainę