Jak skutecznie rozwinąć startup

Dlaczego młode firmy nie robią analizy rynku. Jakie są konsekwencje tego błędu. I w jaki sposób startupy mogą badać rynek pod kątem popytu na produkt czy usługę – zastanawiali się eksperci podczas debaty w redakcji „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 07.10.2019 09:00

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać

Uczestnicy debaty dzielili się praktyczną wiedzą i wskazówkami dotyczącymi tego, jak powinni działać początkujący przedsiębiorcy

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Okazją do wymiany opinii i swego rodzaju podpowiedzi dla startupów stała się debata „Brak analizy rynku, czyli pierworodny grzech startupów. Dlaczego startupy nie chcą poznać swoich klientów i czy można to odwrócić?", która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej".

Błędne przekonanie

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Orzeł Innowacji
„Rzeczpospolita” już po raz 10. nagrodziła innowacyjne firmy
Orzeł Innowacji
Poznaliśmy laureatów nagród „Rzeczpospolitej”
Orzeł Innowacji
Firmy technologiczne czekają na lepsze czasy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Orzeł Innowacji
Marcin Piasecki: Nie traćmy szans