[b]Rz: Tegoroczne spotkanie z analitykami zorganizowała pani na stadionie Metsów – baseballowego klubu w Nowym Jorku. Dlaczego wybrała pani właśnie to miejsce?[/b]
Ursula Burns: Po pierwsze Xerox jest partnerem Metsów, obsługujemy ich, zarządzając dokumentami klubu i pomagamy im zmienić model biznesowy. To doskonałe miejsce, żeby pokazać, jak różnych zadań jest w stanie się podjąć dzisiejszy Xerox, przy tym korzystamy z ich popularności.
[b]Kiedy przejmowała pani zarządzanie Xeroksem, była to firma produkująca kopiarki. Szybko podjęła pani decyzję o kupnie Affiliated Computer Services (ACS) za 6,4 miliarda dolarów. Dlaczego?[/b]
Chciałam pokazać, jakie są nasze możliwości. ACS to typowa firma usługowa zajmująca się zarządzaniem dokumentami. A ja wiedziałam, że dzisiaj jednym z największym wyzwań w firmach i organizacjach jest właśnie zalew dokumentów, ich sortowanie według ważności. Naszym zadaniem jest więc doprowadzenie do tego, aby dokumenty docierające do rąk pracowników były dla nich użyteczne, a dostęp do nich ułatwiony. ACS to wszystko potrafił robić, ale nie był firmą rozpoznawalną, nie miał globalnego zasięgu i nie posiadał niezbędnych technologii. To wszystko miał zapewnić Xerox.
[b]Giełdzie się to nie spodobało.[/b]