Jacek Kędzior, partner zarządzający EY Polska: Musimy stworzyć nową jakość kultury organizacji

Trzeba rozumieć i szanować różnice kulturowe w świecie, w jakim żyjemy, bo rozumienie innych to jedna z fundamentalnych kompetencji – mówi Jacek Kędzior, partner zarządzający EY Polska.

Aktualizacja: 01.04.2019 08:26 Publikacja: 31.03.2019 21:00

Jacek Kędzior, partner zarządzający EY Polska: Musimy stworzyć nową jakość kultury organizacji

Foto: materiały prasowe

Jakie jest znaczenie edukacji w kształtowaniu nowego pracownika? Co pana zdaniem szkoła powinna dać przyszłemu pracownikowi?

Jesteśmy firmą, która w dużej mierze opiera się na ludziach. Dziś EY w Polsce to dynamicznie rosnąca duża firma, która rocznie zatrudnia kilkaset osób. Zmiany, które dzieją się obecnie na rynku, związane z nowymi technologiami – automatyzacją, robotyzacją czy sztuczną inteligencją – wpływają również na naszą firmę i na klientów, dla których pracujemy. Oprócz ludzi o wykształceniu tradycyjnym – prawniczym czy ekonomicznym – coraz częściej szukamy młodych inżynierów czy specjalistów od data science. Jednak niezależnie od ukończonego kierunku studiów ważne dla nas są krytyczne myślenie i autentyczna pasja. Szukamy ludzi, którzy zależnie od potrzeb umieją się nauczyć, oduczyć oraz nauczyć na nowo i – co najważniejsze – uczyć się przez całe życie. Ale nie mniej istotne są dla nas kompetencje wypływające z inteligencji emocjonalnej. Bo właśnie w świecie nowych technologii coraz bardziej potrzebujemy ludzi otwartych na współpracę i komunikację z drugim człowiekiem.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz W. Kołodko: Szeroki świat czy narodowy zaścianek?