Briju chce przeskoczyć Kruka i Yes

Docelowo widzimy potencjał dla sieci salonów jubilerskich liczącej około 100 placówek. W tym i przyszłym roku będziemy otwierać po około 16 sklepów – mówi prezes Briju, laureata nagrody „Dobra Firma" przyznawanej przez „Rzeczpospolitą" Przemysław Piotrowski.

Publikacja: 31.01.2016 20:00

Briju chce przeskoczyć Kruka i Yes

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Rz: Przez lata wasza firma zajmowała się handlem kruszcem, ale w 2013 r. zdecydowaliście się na otwarcie pierwszych sklepów jubilerskich. Z ilu placówek składa się wasza sieć?

Tomasz Piotrowski: Na koniec 2015 r. liczyła 30 sklepów pod marką Briju. W poprzednim roku otworzyliśmy 18 salonów i na ten rok planujemy uruchomienie kolejnych kilkunastu. Umowy na część lokali mamy już podpisane, negocjujemy umowy na kolejne salony, w tym również takie, które zostaną otwarte w 2017 r. Sklepy Briju mają średnio siedemdziesiąt kilka metrów kwadratowych i według nas to optymalna wielkość sklepu jubilerskiego. Kolejne salony będą podobnej wielkości.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny