"Zrobimy ci dobrze i tanio!" – to hasło jednej z drukarni działających we Wrocławiu. Pojawiło się na billboardach, na których kobieta patrząca na odbiorcę wyzywającym wzrokiem liże loda. Ta i podobne do niej reklamy zostały nominowane do konkursu Chamlet.
Już po raz drugi Uniwersytet Wrocławski wybierze najgorsze reklamy, które funkcjonują w polskiej przestrzeni publicznej. Zwycięzców poznamy w piątek wieczorem.
Kandydatów w tym plebiscycie zgłaszali internauci. Można to było zrobić na specjalnym profilu na Facebooku albo przez stronę www.chamlet.pl.
Co najbardziej drażni odbiorców reklam?
– Spośród 336 zgłoszonych większość epatuje seksem – mówi prof. Michael Fleischer z UWr, pomysłodawca Chamletów. – To dziwne, że prawie wszystkie firmy, niezależnie od branży, wpadają na pomysł, iż główną bohaterką reklamy będzie kobieta, której spadają majtki.