Czy gwiazdy występujące w spocie MSZ wiedzą, że promują Polskę?

Kilka dni temu zaprezentowano film promujący polską prezydencję w UE, przygotowany przez MSZ. W 12-minutowym materiale „Polska Tak!” wykorzystano archiwalne wywiady Romana Rogowieckiego z amerykańskimi gwiazdami

Publikacja: 15.09.2011 15:48

Czy gwiazdy występujące w spocie MSZ wiedzą, że promują Polskę?

Foto: W Sieci Opinii

Tak dowiedzieliśmy się, co o Polsce wiedzą m.in. Natalie Portman, Val Kilmer, Tom Hanks czy Robert Redford.

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej PO z udziałem Radosława Sikorskiego, minister został zaskoczony pytaniem dziennikarki, która chciała wiedzieć, czy gwiazdy światowego formatu są świadome tego, że promują Polskę. Minister wyraźnie zakłopotany powiedział:

Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu promującego Polskę, myślę, że to bardzo sympatyczny pomysł promocyjny. (...) Uważam, że pion promocji MSZ wykonał w tej sprawie kawał solidnej roboty. Serdecznie zapraszam do obejrzenia filmu.

Dziennikarka Radia Zet drążyła temat, na co Radosław Sikorski wypalił:

Na pewno są świadome, co mówią. Mam wrażenie, że pani szuka dziury w całym. Jeśli ktoś mówi do kamery, to jest świadomy tego, co mówi.

Rozumiemy, że gwiazdy, których wizerunek został wykorzystany w spocie MSZ, nie mają bladego pojęcia, że promują swoimi nazwiskami Polskę. Miejmy nadzieję, że nie będą domagać się odszkodowań – wtedy nawet minister Rostowski nie pomoże. Ciekawi też jesteśmy, z jakich lat pochodzą wywiady Rogowieckiego wykorzystane w spocie.

Tak dowiedzieliśmy się, co o Polsce wiedzą m.in. Natalie Portman, Val Kilmer, Tom Hanks czy Robert Redford.

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej PO z udziałem Radosława Sikorskiego, minister został zaskoczony pytaniem dziennikarki, która chciała wiedzieć, czy gwiazdy światowego formatu są świadome tego, że promują Polskę. Minister wyraźnie zakłopotany powiedział:

Publicystyka
Roman Kuźniar: 100 dni Donalda Trumpa – imperializm bez misji
Publicystyka
Weekend straconych szans – PiS przejmuje inicjatywę w kampanii prezydenckiej?
felietony
Marek A. Cichocki: Upadek Klausa Schwaba z Davos odkrywa prawdę o zachodnim liberalizmie
Publicystyka
Koniec kampanii wyborczej na kółkach? Dlaczego autobusy stoją w tym roku w garażach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
analizy
Jędrzej Bielecki: Radosław Sikorski nie ma już złudzeń w sprawie Donalda Trumpa