Aktualizacja: 06.08.2015 11:27 Publikacja: 06.08.2015 11:27
Foto: Materiały Producenta
Pierwszy swój komunikat prasowy podał FoodCare. Jak podkreślił, decyzje Urzędu Patentowego z 5 sierpnia 2015 roku są ostateczne i wykonalne. Urząd oddalił wnioski o unieważnienie znaków Black Tiger i Wild Tiger stwierdzając, że „nie uzasadnione są zarzuty działania w złej wierze".
- To ogromny sukces w walce o sprawiedliwość. Decyzja o oddaleniu tego wniosku pozostawia w mocy znaki Black Tiger i Wild Tiger, których jedynym prawowitym właścicielem pozostaje od lat niezmiennie firma FoodCare i daje nam pierwszeństwo przed konkurencją w posługiwaniu się tymi znakami – podkreśla Wiesław Włodarski właściciel FoodCare.
W obliczu wysokich cen ryżu spowodowanych problemami z zaopatrzeniem rząd w Tokio poinformował, że w marcu zacznie uwalniać 210 tysięcy ton metrycznych tego podstawowego produktu ze swoich rezerw awaryjnych, mając nadzieję na poprawę sytuacji na japońskim rynku.
Alkohole z Polski podbijają rynki zagraniczne, a najlepiej radzą sobie trunki mocne, z wódką na czele. Spada natomiast eksport piwa, a nowym hitem sprzedażowym stają się wina z Polski.
Nową butelkę brytyjskiej firmy Frugalpac pokazały w praktyce trzy firmy winiarskie na salonie Wine Paris (10-12 lutego). Jest atrakcyjna pod wieloma względami, zwłaszcza może zwiększyć eksport wina z Francji – sugeruje federacja eksporterów FEVS.
Coca-Cola może sprzedawać więcej napojów w opakowaniach plastikowych, jeśli w wyniku ceł na import aluminium nałożonych przez Donalda Trumpa podrożeją puszki aluminiowe. Taką informację przekazał inwestorom dyrektor generalny firmy James Quincey.
Roczny eksport tego typu produktów to już ponad 12 mld zł, a Polska jest trzecim co do wielkości producentem czekoladowych słodkości w Europie. W pięć lat eksport wzrósł ponad 50 proc.
Firma, której nie unieważniono znaku towarowego, ma do niego prawa. Trzeba się jednak liczyć z odwołaniem.
Na ten rynek trafiają już nasze słodycze i napoje. Teraz czas na wołowinę, drób i jabłka.
Nie mam potrzeby szukać inwestora. Podtrzymuję plany debiutu giełdowego za kilka lat. Interesuje nas wejście na giełdę w Londynie – mówi Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare w rozmowie z Beatą Drewnowską.
W Polsce przybywa napojów i wód, które dzięki dodatkom poprawiają urodę, zdrowie czy kondycję. Od Zachodu dzieli nas jednak wciąż spory dystans.
W tym roku ma szanse paść rekord w naszym eksporcie rolno-spożywczym. Znaczący udział mogą mieć w tym państwa afrykańskie.
Słynny trener piłkarskiej drużyny Chelsea został twarzą napoju firmy FoodCare.
FoodCare zapłacił 15 mln zł fundacji Równe Szanse Dariusza Michalczewskiego. Ale chce mieć pewność, że ta działa bez zarzutu.
FoodCare, producent m.in. napojów Black i Frugo pozwał Maspex za naruszenie majątkowych praw autorskich oraz popełnianie czynów nieuczciwej konkurencji. Wadowicka firma odpiera zarzuty.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas