Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.06.2017 14:58 Publikacja: 30.06.2017 19:00
„Perception", The Deep End Games, PC, PS4, Xbox One
Foto: Rzeczpospolita
Stukając laską w podłogę, dostrzega skrawki rzeczywistości, zarysy kształtów „widocznych" przez ułamek sekundy. I właśnie z nich – już w swojej wyobraźni – buduje obrazy kolejnych pomieszczeń. Oczywiście z pomocą przychodzą jej też szum wiatru czy kapanie wody, ale to niewiele zmienia. Przez większą część gry na ekranie panuje bowiem nieprzenikniona ciemność.
Szkoda, że za oryginalnym pomysłem nie podąża równie udany scenariusz. Bohaterka „Perception" odnajduje dom, który nawiedza ją w nocnych koszmarach. Pomimo swojej niepełnosprawności postanawia go zbadać. Krąży więc po pokojach i stuka laską, próbując zgłębić w ten sposób sekrety gmachu, którego przecież nawet nie widzi. Najważniejsza jest w tej grze eksploracja. To ona buduje atmosferę zagrożenia i napędza rachityczną fabułę. W tle pojawia się motyw podróży w czasie oraz tajemnicza zjawa, którą przyciągają głośne dźwięki (stukanie laską ma więc swoje nieprzyjemne konsekwencje). Nie sposób jednak nazwać tej historii wciągającą.
„Cannes. Religia kina” Tadeusza Sobolewskiego to książka o festiwalu, filmach, artystach, świecie.
„5 grudniów” to powieść wybitna. James Kestrel po prostu zna się na tym, o czym pisze; Hawaje z okresu II wojny,...
„BrainBox Pocket: Kosmos” pomoże poznać zagadki wszechświata i wyćwiczyć pamięć wzrokową.
Naukowcy zastanawiają się, jak rozwijać AI, by zminimalizować szkody moralne.
„The Electric State” to najsłabsze dzieło w karierze braci Russo i prawdopodobnie najdroższy film w historii Net...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas