19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 17:09 Publikacja: 19.04.2022 09:26
Foto: Mat. Prasowe
Park logistyczny Pruszków – magazyn przy ulicy Przejazdowej – oferuje ok. 18,8 tys. mkw. powierzchni. Obiekt jest zajęty przez jednego najemcę – firmę Hebe z grupy Jeronimo Martins. To centrum dystrybucyjne firmy. Atutem nieruchomości jest lokalizacja, tuż obok wjazdu na autostradę A2. W okolicy są budynki magazynowe i logistyczne.
Spółce WAN w sprzedaży doradzał zespół inwestycyjny firmy doradczej Avison Young. - Świetna lokalizacja parku logistycznego w Pruszkowie, blisko węzła autostrady A2, zapewnia wygodny i szybki transport nie tylko w obrębie aglomeracji warszawskiej, ale również dalej, na terenie całej Polski -mówi cytowany w komunikacie Bartłomiej Krzyżak, dyrektor ds. inwestycji w spółce Avison Young.
Panele fotowoltaiczne, stacje ładowania aut elektrycznych, systemy magazynowania wody deszczowej, czujniki zmierzchu. Polskie magazyny są coraz bardziej eko.
5,9 mld euro wyniosły w ubiegłym roku transakcje na polskim rynku komercyjnym. To 4,5-proc. wzrost, licząc rok do roku – podaje EY w najnowszym raporcie. Eksperci tej firmy prognozują dalsze zwiększanie aktywności inwestorów.
Warszawski portfel nieruchomości logistycznych o powierzchni 150 tys. mkw. przejmują Partners Group i Peakside.
Warszawski Ilmet, krakowska Plaza. Budynki znikną z powierzchni ziemi. Ustąpią miejsca nowocześniejszym obiektom.
Popyt na magazyny jest ogromny. I nie spadnie. Ale problemy z gruntami mogą wpłynąć na wydłużenie czasu budowy.
To będzie największa inwestycja w historii Wrocławia - wybrano dwa warianty przebiegu linii tramwajowej na Psie Pole. Duże inwestycje tramwajowe także w innych miastach: Warszawie, Krakowie czy Gdańsku.
Osoby podróżujące pociągami przeżywają dziś koszmar. W nocy z 14 na 15 stycznia niekorzystne warunki atmosferyczne sparaliżowały polską kolej, sieci trakcyjne są oblodzone, a pociągi opóźnione już nawet dziesięć godzin.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas