Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.04.2015 22:00 Publikacja: 20.04.2015 22:00
Pięć procent polskich użytkowników sieci nie ogląda tradycyjnej telewizji.
Foto: Bloomberg
Tak wynika z MEC VideoTrack, badania agencji mediowej MEC. Według ostatniego pomiaru NetTrack w listopadzie ub.r. w Polsce było 19,2 mln internautów. To oznacza, że bez telewizji obywa się prawie milion osób (960 tys.). Nieposiadanie odbiornika nie oznacza jednak, że rezygnujące z niego osoby nie oglądają typowych materiałów telewizyjnych. – Prawie 60 proc. „beztelewidzów" przynajmniej kilka razy w tygodniu ogląda w internecie filmy, seriale i inne programy telewizyjne, a blisko połowa twierdzi, że poświęca na to więcej niż dwie godziny dziennie. Częstych użytkowników internetowego wideo jest wśród „beztelewidzów" więcej niż wśród przeciętnych internautów – zarówno jeśli chodzi o częstotliwość korzystania, jak i czas poświęcany na oglądanie wideo na żądanie – podaje MEC.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Pracownicy TVN otrzymali specjalny komunikat, w którym władze spółki informują ich, że „optymalną opcją jest poz...
Flagowy program rosyjskiej propagandy telewizyjnej, Kanał Pierwszy, przynosi ogromne straty. To efekt gwałtowneg...
Zbliża się termin składania wiążących ofert na stację TVN. Są nowe informacje o potencjalnych inwestorach. Czy d...
978 tys. widzów w Polsce zobaczyło w pierwszy weekend wyświetlania w kinach „Minecraft: Film” o świecie popularn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas