Aktualizacja: 29.05.2015 07:30 Publikacja: 29.05.2015 07:30
Pakiety płatnych telewizji na całym świecie puchną od nowych stacji, ale statystyczny widz ogląda regularnie zazwyczaj zaledwie kilka kanałów
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
Pakiety płatnych telewizji na całym świecie puchną od nowych stacji, ale statystyczny widz ogląda regularnie zazwyczaj zaledwie kilka kanałów. Z badań przeprowadzanych na różnych rynkach wynika, że widzowie chętnie płaciliby już tylko za wybrane kanały telewizyjne oferowane przez operatorów.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spadał we wtorek po tekstach o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spada nawet o ponad 7 proc. po tym, jak Onet.pl oraz Wyborcza.pl opublikowały teksty o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Grupa Polsat-Interia czwarty raz w 2024 roku zajęła pierwsze miejsce wśród polskich wydawców internetowych pod względem liczby odwiedzających – wynika z badania Mediapanel.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Sąd apelacyjny w USA odmówił zablokowania ustawy, która wymusza na właścicielach TikToka sprzedaż popularnej aplikacji społecznościowej, jeśli chcą działać dalej na amerykańskim rynku.
Barcelona wygrała 4:1 z Celtą Vigo w meczu 13. kolejki La Liga. Hattrickiem w tym spotkaniu popisał się Lionel Messi, który wszystkie gole strzelił ze stałych fragmentów gry - jeden z karnego, dwa z rzutów wolnych.
Stara prawda głosząca, że widzowie lubią oglądać te filmy, które już raz widzieli, potwierdza się także w przypadku programów. Polscy widzowie najbardziej tęsknią za „Milionerami", „Zrób to sam" i „Kołem fortuny".
Większość polskich internautów, którzy oglądają seriale on-line, wytrzymuje maksymalnie dwa odcinki jeden po drugim - wynika z badania MEC Video Track.
Nielegalne wersje filmów i seriali ściąga z sieci 27 proc. użytkowników sieci. Za powód podają niechęć do oglądania reklam, ale i do płacenia za takie treści.
Boom na tablety wspiera w Polsce rozwój internetowych serwisów z wideo na żądanie. Ich wpływy zwiększą się między 2014 i 2019 r. roku prawie trzykrotnie.
Pięć procent polskich użytkowników sieci nie ogląda tradycyjnej telewizji. Albo w ogóle nie mają telewizorów, albo używają ich do zupełnie innych celów (np. do grania w gry wideo - wynika z najnowszych badań domu mediowego MEC. Gros z nich odwiedza jednak największe internetowe serwisy VoD, w tym te należące do największych nadawców. Z tradycyjnymi telewidzami łączy ich też to, że oglądają ulubione filmy i seriale w sieci w tzw. prime-time.
Pięć procent polskich użytkowników sieci nie ogląda tradycyjnej telewizji. Albo w ogóle nie mają telewizorów, albo używają ich do zupełnie innych celów (np. do grania w gry wideo).
Dwa pierwsze sezony głośnego serialu wyprodukowanego przez amerykańskiego Netfliksa obejrzało on-line 8,5 proc. polskich użytkowników Internetu – wynika z badań domu mediowego MEC. Większość na stronach pirackich.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas