Trwa internetowa migracja widzów

Boom na tablety wspiera w Polsce rozwój internetowych serwisów z wideo na żądanie. Ich wpływy zwiększą się między 2014 i 2019 r. roku prawie trzykrotnie.

Aktualizacja: 21.06.2015 08:09 Publikacja: 21.06.2015 07:00

W marcu Netflix ruszył w Australii i Nowej Zelandii, w dalszej części roku planuje start na kolejnyc

W marcu Netflix ruszył w Australii i Nowej Zelandii, w dalszej części roku planuje start na kolejnych nowych rynkach, w tym w Japonii.

Foto: Bloomberg

Internetowe wideo czasy świetności przeżywa na całym świecie, czego skutkiem będzie niebawem start kolejnego giganta tego typu, tym razem w... Chinach.

Swój serwis (Tmall Box Office, w skrócie – TBO) chce tam uruchomić w ciągu dwóch najbliższych miesięcy e-handlowy gigant – Alibaba, który liczy, że uda mu się stworzyć chiński odpowiednik Netfliksa.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem