Walentynki - kolejne święto handlu

Wyrosło nam trzecie po Wigilii i Wielkanocy święto handlu. Zakochanych wodzą na pokuszenie producenci słodyczy, alkoholi i restauratorzy.

Aktualizacja: 13.02.2018 05:46 Publikacja: 12.02.2018 20:00

Walentynki - kolejne święto handlu

Czy się to komuś podoba czy nie, walentynki są kolejnym po Halloween amerykańskim świętem, które zyskuje także u nas na popularności. Z badania TNS Kantar przeprowadzonego na zlecenie Allegro wynika, że prezent z tej okazji chce kupić już 83 proc. badanych. Nielsen z kolei obliczył, że na walentynki przypada 8 proc. rocznej sprzedaży czekolady, to trzeci wynik w roku.

Pomysł na martwy sezon

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?