Aktualizacja: 02.04.2025 04:36 Publikacja: 13.12.2024 05:13
Foto: Adobe Stock
O 35–40 proc. urosnąć ma w przyszłym roku obrotowym kończącym się 31 stycznia 2026 r. powierzchnia handlowa sieci sklepów prowadzonych przez gdańskie LPP – zapowiedział zarząd.
Plan spółki zakłada także, że inwestując 2,3 mld zł, uruchomi ona ponad 1500 nowych sklepów, głównie pod szyldem Sinsay. To marka, na którą spółka postawiła kilka lat temu. Pod względem przychodu prześcignęła ona już markę Reserved. Działało pod nią na koniec października 1230 sklepów, a do końca roku zgodnie z nieco okrojonym planem ma się otworzyć jeszcze 275.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas