Sławomir Nitek, Action Polska: Kryzys, dobry czas dla dyskontów

Klienci poszukują produktów atrakcyjnych cenowo. A dyskonty ze swej natury właśnie takie produkty mają w swojej ofercie – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny sieci dyskontów niespożywczych Action Polska.

Publikacja: 17.11.2022 03:00

Sławomir Nitek, Action Polska: Kryzys, dobry czas dla dyskontów

Foto: mat. pras.

Czy inflacja, drożyzna, które uderzają w budżety gospodarstw domowych, odbijają się też na sytuacji dyskontów?

Na pewno to odczuwamy, bo wszyscy odczuwamy ten trudny czas bardzo wysokiej inflacji i wzrastających kosztów. To wpływa na nawyki zakupowe klientów, zmienia je. Ale to akurat zmiana dla nas korzystna, bo klienci zwracają się teraz w stronę dyskontów. Mają mniej pieniędzy w portfelach, optymalizują więc swoje wydatki, szukają tańszych produktów. Coraz częściej sięgają po produkty najbardziej podstawowe, najpotrzebniejsze, rezygnując przy tym z dóbr, które nie są niezbędne.

Pozostało 88% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Dzięki tej umowie UE odbije ważny rynek zbytu Chinom. Mercosur coraz bliżej
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują