Awans oznacza, że Żubrówkę będą wyprzedzać już tylko Smirnoff koncernu Diageo oraz Absolut należący do Pernod Ricard.
- W przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy obecni są na ponad 100 rynkach świata, Żubrówka dobre wyniki osiąga głównie za sprawą Polski oraz ponad 40 krajów, gdzie ją eksportujemy – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC, lidera polskiego rynku wódki.
W 2015 roku, uwzględniając sprzedaż za 2014 r., marka produkowana w Białymstoku przesunęła się na 6. miejsce wśród 30 wódek o największej sprzedaży na świecie – wynika tegorocznego rankingu Millionaires' Club autorstwa brytyjskiego pisma „Drinks International". W 2014 roku była 11. Nie licząc Smirnoffa i Absoluta wyprzedzały ją Khortytsa z Global Spirits, Chlebny Dar należący do grupy Bayadera oraz Pyat Ozer Alcohol Siberia Group.
Lista Millionaires' Club obejmuje marki alkoholi, których sprzedaż w danym roku wyniosła co najmniej 1 mln 9 –litrowych skrzynek. W 2014 roku sprzedaż Żubrówki sięgnęła 46,8 mln l, wobec 39,6 mln l rok wcześniej. Popyt na Smirnoffa wyniósł wówczas 230,4 mln l, a na Absoluta 99,9 mln l.
Dobry wynik Żubrówki to nie tylko efekt popularności aromatycznego trunku z trawą żubrową, ale także wersji czystej - Żubrówka Biała. Ta ostatnia pod koniec 2014 r. została najpopularniejszą wódką w Polsce. Tym samy w dużym stopniu przyczyniła się do tego, że na początku tego roku CEDC po sześciu latach przerwy powrócił na pozycję lidera detronizując Stock Polska (Żołądkowa Gorzka, Lubelska, 1906).