Żubrówka wskoczy na światowe podium

Do końca 2015 r. flagowa marka CEDC ma awansować na trzecie miejsce wśród wódek o największej sprzedaży na świecie. Przyczynią się do tego głównie polscy konsumenci.

Publikacja: 02.09.2015 14:40

Żubrówka wskoczy na światowe podium

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Awans oznacza, że Żubrówkę będą wyprzedzać już tylko Smirnoff koncernu Diageo oraz Absolut należący do Pernod Ricard.

- W przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy obecni są na ponad 100 rynkach świata, Żubrówka dobre wyniki osiąga głównie za sprawą Polski oraz ponad 40 krajów, gdzie ją eksportujemy – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC, lidera polskiego rynku wódki.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Europejski projekt zbrojeniowy, który może być przełomem
Biznes
Wojna handlowa USA–UE? Donald Trump zapowiada nowe cła
Biznes
Poznaliśmy młodych laureatów rywalizacji łączącej naukę i biznes
Materiał Promocyjny
Rozszerzamy portfolio naszych działań o rynek kolejowy
Biznes
UE rozważa gigantyczny pakiet pomocowy dla Ukrainy