Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

O 18 proc., do 46,8 mln litrów zwiększyła się w 2014 roku sprzedaż marki należącej do CEDC. To największy wzrost spośród najpopularniejszych wódek na świecie.

Aktualizacja: 26.06.2015 11:56 Publikacja: 26.06.2015 10:43

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

Foto: materiały prasowe

Tak dobry wynik sprawił, że Żubrówka, po raz drugi z rzędu, wyróżniona została przez znany magazyn branżowy The Spirits Business tytułem vodka brand champion.

- Na sukces Żubrówki złożył się doskonały rezultat osiągnięty przez Żubrówkę Białą, lidera rynku w Polsce, legendarną Żubrówkę Bison Grass, jak również „najmłodszego żubra w stadzie", czyli wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Złotej – komentuje Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Przemysł spożywczy
Popyt na żywność będzie rósł
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje