Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 02.09.2015 22:00 Publikacja: 02.09.2015 22:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
– W przyszłym roku wielkość sprzedaży wódki w Polsce może być od 5 do nawet 7 proc. niższa niż w tym roku – uważa Monzer Elabrashy, prezes spółki CEDC, produkującej m.in. Żubrówkę. – W nieco mniejszym stopniu zmaleje jej wartość – dodaje.
Jego zdaniem kondycja branży – po podwyżce akcyzy na mocne alkohole o 15 proc. od 1 stycznia 2014 r. – jest nadal słaba. Część firm będzie zmuszona więc podnosić ceny wódki, a to dodatkowo obniży jej sprzedaż. A ta jest niższa niż przed rokiem – w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2015 r. popyt na wódkę zmalał o 2,4 proc.
W dynamicznym świecie e-handlu liczy się nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim skuteczność. Już 9 maja 202...
Podstawowe zasady segregacji odpadów wciąż budzą wiele wątpliwości. Wiele osób zastanawia się na przykład, do kt...
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas