Opłacalna współpraca. Wspólne logo dla polskich piw za granicą

Trzech wiodących producentów złocistego napoju w naszym kraju łączy siły i za granicą chce promować swoje piwa pod wspólnym logo „Proudly made in Poland".

Publikacja: 19.11.2018 04:10

Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skal

Piwa warzone w Polsce są rozpoznawalne za granicą. Chcieliśmy zacząć od czegoś, co już ma pewną skalę i nie trzeba tej skali budować – mówił Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji w PAIH

Foto: Fotorzepa/PiotrGuzik

Zrzeszający największych producentów piwa w Polsce Związek Browary Polskie przygotował wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu (PAIH) projekt mający na celu promocję za granicą nie tylko za pomocą marek swoich piw, ale także ze wspólnym dla wszystkich firm logo „Proudly made in Poland" (wyprodukowano z dumą w Polsce – red.) umieszczonym na etykietach butelek i na puszkach. O wspólnym przedsięwzięciu ZBP i agencja poinformowały na briefingu dla prasy podczas kongresu590 w Katowicach.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Putin szykuje się na powrót zachodnich firm do Rosji. Ogłosił wytyczne
Biznes
Włoski gigant zbrojeniowy zwiększa przychody
Biznes
Negocjacje UE i USA w sprawie ceł – czy dojdzie do porozumienia?
Biznes
Lucyna Stańczak-Wuczyńska: Jesteśmy w punkcie krytycznym
Biznes
Pokojowa bańka, czyli nadzieje i realia końca wojny o Ukrainę