Małe przyjemności, czyli zajadanie pandemii

Czekolada, ciasteczka, chipsy, ale też alkohol i wyroby tytoniowe, to towary spożywcze, które w okresie lockdownu i pandemii kupujemy znacznie częściej niż wcześniej.

Aktualizacja: 15.11.2020 21:08 Publikacja: 15.11.2020 21:00

Małe przyjemności, czyli zajadanie pandemii

Foto: Adobe Stock

W czasie niedawnego Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu firma GfK pokazała wyniki badania „Towary pożądania a epidemia Covid-19", przygotowanego specjalnie na potrzeby Forum. – W pierwszej fazie kryzysu, w marcu i w kwietniu, mieliśmy do czynienia z falą paniki. Kupowaliśmy podstawowe produkty: mąkę, ryż, makarony, a także papier toaletowy, mydło i inne artykuły higieniczne. Niektórych z nich zaczęło brakować w sklepach – mówiła w czasie prezentacji wyników Ewa Sech, dyrektor działu badań specjalnych w GfK.

Pozostało 81% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności