Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 04.06.2015 22:00 Publikacja: 04.06.2015 22:00
Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą tam m.in. Kompania Piwowarska czy Ambra.
Foto: Flickr
W ponad 350 lokalach w Polsce można kupić już Green Mill z nalewaków, czyli z tzw. kija. Jego producent – Kompania Piwowarska – nie zamierza na tym poprzestać.
– Z miesiąca na miesiąc planujemy zwiększać liczbę lokali, w których serwowany jest nasz cydr z tzw. kija – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
W Stanach Zjednoczonych jajka drożały przez całą zimę, dlatego władze uruchomiły import interwencyjny. Staniały,...
Z powodu awarii systemu kontroli produkcji i obrotu alkoholem (EGAIS) w wielu regionach Rosji, w tym w Moskwie,...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W Stanach Zjednoczonych rozpoczęto dużą akcję wycofania ze sklepów wybranych partii napojów Coca-Cola ze względu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas