Wyborowa już nie tylko z żyta

Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod swoją flagową marką. Celem jest wzrost wartości sprzedaży.

Publikacja: 30.08.2015 22:00

Wyborowa Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod Wyborową,

Wyborowa Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod Wyborową, czyli swoją flagową marką. Celem Pernod Ricard jest wzrost wartości sprzedaży.

Foto: 123RF

Duży wzrost podatku akcyzowego rozregulował rynek wódki w Polsce i doprowadził do spadku jej sprzedaży oraz zamieszania cenowego – mówi „Rzeczpospolitej" Eric Benoist, prezes spółki Wyborowa Pernod Ricard. - Jednak od trzech miesięcy widać na nim oznaki ożywienia. Duży wpływ mają na to działania producentów. Wyborowa Pernod Ricard skupia się na tym żeby zwiększyć zainteresowanie kategorią wódki i podnieść jej atrakcyjność w oczach konsumentów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego