Philip Ainsworth zastąpił Christiana Seel'a, który funkcję dyrektora marketingu będzie pełnił w Pernod Ricard Niemcy. - Polski rynek ma ogromny potencjał. Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość – komentuje Philip Ainsworth.
Nowy szef marketingu spółki Wyborowa ukonńczył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej. Do Grupy Pernod Ricard doła?czył w 2008 roku na stanowisko menedz?era regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadaja?cym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA). Philip Ainsworth be?dzie raportował do Guillaume'a Girard-Reydet, prezesa Wyborowa S.A.