Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR

Nawet jeśli niektóre firmy traktują społeczną odpowiedzialność biznesu, w tym inicjatywy edukacyjne, jako wsparcie w budowaniu dobrego wizerunku albo w osiągnięciu lepszych wyników, to i tak mogą zrobić wiele dobrego dla otoczenia.

Publikacja: 20.11.2016 20:58

Foto: 123RF

Jakie znaczenie ma społeczna odpowiedzialność biznesu dla firm i gospodarki, dlaczego przedsiębiorstwa angażują się w działania edukacyjne, i czy państwo powinno je w tym wspierać – to niektóre z pytań, na które odpowiadali eksperci oraz przedstawiciele rządu i biznesu uczestniczący w dyskusji pt. „Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy" podczas 6. edycji Targów CSR.

Dyskusja zorganizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu poprzedziła ogłoszenie pierwszej w Polsce listy 51 najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych, której partnerem medialnym była „Rzeczpospolita". Poniżej przedstawiamy opinie uczestników spotkania:

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marek Góra: Nieuchronność dłuższej aktywności zawodowej
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Fałszywy ton nacjonalizmu
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Apel do kandydatów na urząd prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Czas na powojenne scenariusze dla Ukraińców
Opinie Ekonomiczne
Umowa koalicyjna w Niemczech to pomostowy kontrakt społeczny