Netflix w opałach. Klienci są już znudzeni?

Najpopularniejszy serwis internetowy z filmami i serialami po raz pierwszy zanotował spadek liczby użytkowników. To efekt zawieszenia usług w Rosji, ale i bez tego Netflix rozczarował. Tymczasem konkurenci atakują coraz mocniej.

Publikacja: 20.04.2022 21:00

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. pr

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. przez pierwsze trzy dni od premiery

Foto: PAP/EPA

Większa konkurencja, sytuacja makroekonomiczna niesprzyjająca podwyżkom cen, wojna w Ukrainie – to główne czynniki, którymi menedżerowie Netfliksa tłumaczyli w środę pierwszy w historii filmowej platformy internetowej spadek liczby abonentów.

To nietypowe, jak na do tej pory pewną swego firmę, której przewodzą Reed Hastings i Ted Sarandos. – Zmieniamy opinię, bo zmieniły się liczby – mówił Reed Hastings analitykom podczas omawiania wyników za I kwartał 2022 r.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję