Milczenie przy reklamacjach, umywanie rąk, gdy uszkodzi się bagaż? Wizz Air pod lupą UOKiK

Wizz Air może otrzymać karę w wysokości do 10 proc. własnych obrotów - i to niejednokrotnie. UOKiK kwestionuje bowiem praktyki linii lotniczych, związane z uszkodzeniami bagażu i zgłaszaniem reklamacji.

Publikacja: 11.12.2024 10:54

Milczenie przy reklamacjach, umywanie rąk, gdy uszkodzi się bagaż? Wizz Air pod lupą UOKiK

Foto: Adobe Stock

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów może ukarać linie lotnicze Wizz Air. Powodem są skargi konsumentów, wpływające do Urzędu, a tyczące się problemu uszkodzonych w trakcie lotu bagaży. Jak się okazuje, węgierski przewoźnik w określonych sytuacjach nie przyjmuje do wiadomości jego (wynikającej z przepisów) odpowiedzialności, zaś metody zgłaszania reklamacji są nieskuteczne. O czym dokładnie mówi UOKiK w postawionych firmie zarzutach? 

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Praca, Emerytury i renty
Czy liceum i studia wliczają się do emerytury?
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Spadki i darowizny
Kto dziedziczy po bracie kawalerze lub niezamężnej siostrze?
Nieruchomości
Ważny wyrok Sądu Najwyższego w sprawie służebności przesyłu
Nieruchomości
Jak blisko granicy działki sąsiada można sadzić drzewa? Oto co mówi prawo
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie będą tracić wynagrodzenia przez wycieczki
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście