Aktualizacja: 21.02.2025 11:12 Publikacja: 23.07.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
VAT wrócił od kwietnia i właśnie wtedy aktywność promocyjna sieci mocno skoczyła – wynika z badania UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. W efekcie, choć po pierwszym kwartale liczba promocji była r./r. wyższa jedynie o 1,5 proc., to ostatecznie półrocze zakończyło się z wynikiem aż 8,8 proc. wyższym. Nakłada się na to zmasowana wojna największych sieci dyskontowych.
Sprzedaż francuskiej sieci w naszym kraju w 2024 roku była 3,3 proc. niższa niż rok wcześniej. Firma zapowiada przegląd aktywów, ale nie podaje szczegółów, z jakich rynków może się wycofać. O sprzedaży jej polskich sklepów mówi się od lat.
CCC wspierane przez założyciela - Dariusza Miłka - odkryło karty. Chce wykupić akcje internetowej platformy Modivo od miliarderów. Zrobi emisję nowych akcji.
Minął szok wynikający z zaskoczenia raportem Hindenburga. Z końcem stycznia zgodnie z zapowiedzią zamknęliśmy rozdział pt. okres przejściowy na rosyjskim rynku – mówi Marcin Bójko, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Największy w Polsce producent hydrauliki siłowej, rozwijający nie tylko produkcję cywilną, ale i obronną, sprzedaż zagraniczną rozpoczął 35 lat temu.
Rolls-Royce wprowadza na rynek wersję Black Badge swojego pierwszego samochodu elektrycznego. Spectre łączy w sobie jeszcze większą elektryczną moc i wyjątkowy wygląd.
Dzięki systemowi o nazwie „God’s Eye” (oko Boga) chiński producent samochodów BYD chce udostępnić zaawansowane systemy wspomagania szerszemu gronu odbiorców.
UE musi mądrze realizować swoją politykę dekarbonizacyjną. Gra toczy się o konkurencyjność europejskiej gospodarki – mówi Lucyna Stańczak-Wuczyńska, przewodnicząca rady nadzorczej BNP Paribas i szefowa rady Chapter Zero Poland.
Ostatnia dobra passa indeksu każe postawić pytanie, czy wzrosty mają uzasadnienie w fundamentach największych spółek. Sprawdziliśmy.
Pakiety medyczne, czyli najatrakcyjniejszy w oczach pracowników benefit, mogą w 2025 r. zdrożeć nawet o 30 proc.
Solidne wyniki finansowe, dostawy nowych samolotów przyspieszą. - Ale to wszystko nie może odbywać się kosztem bezpieczeństwa produkcji oraz dekarbonizacji - zapowiada Guillaume Faury, prezes Airbusa.
Sprzedaż francuskiej sieci w naszym kraju w 2024 roku była 3,3 proc. niższa niż rok wcześniej. Firma zapowiada przegląd aktywów, ale nie podaje szczegółów, z jakich rynków może się wycofać. O sprzedaży jej polskich sklepów mówi się od lat.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas