Polacy rzucili się na letnie wyprzedaże w internecie. Firmy narzekają na duże zwroty

Firmy logistyczne szacują, że podczas letnich wyprzedaży liczba zamówień i zwrotów na polskim rynku e-commerce może wzrosnąć nawet dwukrotnie w porównaniu do pozostałych okresów roku

Publikacja: 22.07.2024 16:27

Polacy rzucili się na letnie wyprzedaże w internecie. Firmy narzekają na duże zwroty

Foto: Adobe Stock

Zwroty stanowią 15,8 proc. zamówień w polskim e-commerce, co odpowiada ok. 2,3 mld zł, zatem to wyzwanie dla firm, jak ponownie te produkty skierować do sprzedaży. Według danych ID Logistics, jednego z wiodących operatorów logistycznych, liczba zwrotów w tym czasie wzrasta niemal dwukrotnie.

Zwroty się podwoją

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać