Konkurs prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 20021-2027” ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) na rynkach międzynarodowych poprzez udział w targach, wystawach i misjach gospodarczych oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych w Azji Wschodniej.
Działanie „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)” jest skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które planują uczestnictwo w wydarzeniach targowych i konferencyjnych towarzyszących Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai w Japonii, która rozpocznie się 13 kwietnia 2025 roku i potrwa pół roku, do 13 października 2025 r. Rodzime firmy otrzymają więc wsparcie dotyczące rynku japońskiego, ale także południowokoreańskiego oraz wybranych państw Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) tj.: Filipin, Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Brunei, Wietnamu, Laosu i Kambodży.