Aktualizacja: 26.06.2019 17:23 Publikacja: 26.06.2019 17:23
Foto: Bloomberg
Jej opracowanie wskazuje, jak trudno będzie sektorowi motoryzacji dojść do unijnych reguł przewidujących zmniejszenie średniej emisji spalin samochodów osobowych do 95 g CO2 na kilometr w 2021 r. AlixPartners oparła swą ocenę możliwych kar na podstawie zadeklarowanych w 2017 r. przez producentów poziomów emisji spalin. Poziomy te uległy później obniżeniu dzięki zwiększeniu przez nich sprzedaży hybryd i e-aut - pisze Reuter.
Volkswagen stwierdził, że zamierza dostosować się do europejskich norm, Fiat Chrysler ogłosił na początku kwietnia, że zgodził się zapłacić kilkaset milionów euro Tesli, aby mógł zaliczyć do swego parku jej pojazdy elektryczne i sprowadzić w ten sposób średnie emisje CO2 do dopuszczalnego poziomu.
Volvo z grupy Geely i Toyota są jedynymi firmami w sektorze, które mogą uniknąć grzywien, co pozwoli im sprzedawać nadwyżkę praw do emisji innym firmom.
W specjalnym odcinku podcastu „Twój Biznes” Łukasz Kobierski, prezes Instytutu Nowej Europy, komentuje eskalację...
W ubiegłym roku UOKiK przeanalizował niemal 3 mln faktur pod kątem zatorów płatniczych i wszczął jedynie 31 post...
Chińskie towary mogą zalać Europę. Polscy urzędnicy boją się AI, a USA i Chiny wyrażają gotowość do rozmów. Rynk...
Sprawdziliśmy, co dzieje się w ministerstwach i podległych im jednostkach w zakresie wdrażania systemów AI. Choć...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zdrowie psychiczne pracowników znajduje się coraz częściej w centrum uwagi pracodawców, którzy inwestycje w ludz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas