mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Jeden z krajowych pionierów rynku płatności mobilnych zamierza znacząco zwiększyć skalę działania. Jacek Bykowski, prezes notowanej na NewConnect spółki mPay, zwraca uwagę, że systematycznie poszerza też ona ofertę. – W 2015 r. wprowadziliśmy na rynek aplikację, która pozwala płacić m.in. za parkingi czy bilety komunikacji miejskiej. Będzie ona wzbogacana o nowe funkcje.

Przypomina, że mPay jest partnerem biznesowym Mastercard. Firmy wspólnie rozwijają nową technologię Mastercard – elektroniczny portfel mPay Wallet. – Klient w bezpiecznym środowisku może przechowywać dane o posiadanych kartach płatniczych, płacić rachunki. To produkt, który będziemy mogli sprzedawać na całym świecie – podkreśla Bykowski.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Przenieśli produkcję z Polski do Niemiec i Rumunii. Grupowe zwolnienia na Pomorzu
Biznes
Państwowa agencja chce przejąć dawną spółkę Marka Falenty
Biznes
Totalizator Sportowy ma nowego prezesa. Została nim była podsekretarz stanu w MSZ
Biznes
Polski potentat meblarski rozważa przejęcia za granicą. Kto jest na celowniku?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Jak wzrost wydatków na zbrojenia wpłynie na gospodarkę?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego