Koronakryzys zwiększył znaczenie doceniania pracowników

Wymuszone przez pandemię masowe przejście na pracę zdalną zaburzyło relacje w biurach. Przełożeni muszą się teraz wykazać większą kreatywnością w uznawaniu wysiłków pracowników. Problem w tym, że często nie wiedzą, jak to robić.

Publikacja: 21.02.2021 21:00

Koronakryzys zwiększył znaczenie doceniania pracowników

Foto: Adobe Stock

– W pracy zdalnej, wywołującej często silne poczucie wyobcowania, docenienie jest nawet ważniejsze niż wcześniej w biurze – zauważa Danuta Protasewicz, menedżer regionalny w firmie doradztwa personalnego Grafton Recruitment. – Każde dobre słowo, informacja zwrotna, co pracownik zrobił dobrze, a co wybitnie, przekazana zarówno na forum, jak i podczas indywidualnego spotkania online, ma ogromną, pozytywną i wspierającą moc – podkreśla.

Połowa niezadowolona

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Rynek pracy
Co siódmy pracownik doświadczył cyberprzemocy
Rynek pracy
Zaangażowanie pracowników rośnie, co nie zawsze jest zasługą firm
Rynek pracy
HR Business Partner – rozwojowa i dobrze płatna nisza w HR
Rynek pracy
Firmy w Polsce wyprzedzają dyrektywę o równości płac
Rynek pracy
Co ósmy pracujący Polak aktywnie szuka nowej pracy. Firmom grozi wzrost rotacji?