Koniec epoki firm maszynek wyłącznie do zwiększania zysków

Coraz częściej chcemy, by firmy aktywnie naprawiały świat. Czy to realne oczekiwania?

Publikacja: 13.03.2020 09:00

Pracownicy oczekują, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i śr

Pracownicy oczekują, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i środowiskowych – stwierdzili uczestnicy debaty

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Według światowego badania agencji Edelman 76 proc. respondentów twierdziło w 2018 r., że to szefowie firm powinni przejąć inicjatywę w działaniach prośrodowiskowych, zamiast czekać, co narzucą im rządy. W 2019 r. ten odsetek wynosił 74 proc. Pracownicy oczekują także, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i środowiskowych.

Zmienione kryteria badania

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia
Wydarzenia Gospodarcze
Bezpieczeństwo i konkurencyjność w dobie zawirowań
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Wydarzenia Gospodarcze
O międzynarodowej współpracy gospodarczej na EKG